29 Kasım 2011 Salı

30 kasım akşam

Ey Namaz, ben bittim Seninle başlat beni..
Düştüm kimse tutmadı elimi,
ağladım kimse görmedi,
bir anlayan teselli eden olmadı…

x x x x x x x
Bir gün bittiğinde, yeniden başlamak istediğinde
kendini sıfırlamak istediğinde
ya da ayarlarının bozulduğunu hissettiğinde
Namaz seni tekrar yeniden yeni bir hayata başlatacaktır

Namaz bu yüzden hediyedir, O yeniden başlatıcıdır.
Namazın seni elinden tuttuğunu göreceksin
Namazın seni Yaradanına, kainatın sahibine tanıştırmaya götürdüğünü göreceksin
Namazın sana şefaat eli olduğunu göreceksin
Namazın seni, zihnini, kalbini nasıl temizlediğini göreceksin
Namazın Allahın sana uzanan ipi olduğunu göreceksin
Namazın nasıl bir sığınak olduğunu göreceksin
Ve
O zaman anlıyacaksın
Namaza neden hediye denildiğini
Namazın neden hediye edildiğini

Hiç yorum yok: