26 Kasım 2011 Cumartesi

27 kasım yatsı

namazdan önce otur seccadenin üstüne
ve düşün gün boyunca neler yaptın ne sözler verdin neler buldun
yarında bunlar önüne çıktığında bu kez ne yapacaksın
Namazın bu konuda Allahtan yardım isteği olsun, söz veriş olsun, temizlenme olsun, arınma olsun
Rabbin sana küsmedi ve bırakmadı
yeterki sen Onu bırakma
Kalk namaza ve namazda
Söz ver Rabbine, söz ver kendine
Temizle kendini, arıt, tövbe et,
Dua et, yardım iste yalnızca kendisinden yardım istediğinden
Dosdoğru yola, İstikamet üzere olanların yoluna hidayet et beni de
Ayrıl, sıyrıl şaşkınlardan, azgınlardan, sapıklardan, bozuklardan, kopuklardan
Dua et onların yolundan, kolundan, sağından solundan ayrılmak için
Bırakma beni Allahım de, Hidayet et de,
Sabah bambaşka biri olacağım de
Ya da bu halde kalacağım de

Hiç yorum yok: